עבודות זכוכית לעסקים

זכוכית, החומר העתיק והמופלא הזה, משמש לייצור כל כך הרבה מוצרים נפלאים וכל כך הרבה שימושים מעניינים, שכל מי שעוסק בו חייב להוכיח מקצועיות ומיומנות בכל ההיצע שהוא מאפשר. זכוכית היא חומר שתכונותיו שבירות ופגיעות מצד אחד, אבל בהליך ייצור נכון הוא מאפשר גם לייצר מוצרים קשיחים ועמידים מאוד יחסית, כך שהמגוון שלו רק גדל. הזכוכית היא אסתטית מאוד בכל גלגול שלה והיא יכולה להופיע במקומות הכי מפתיעים. זכוכית בשימושים המסורתיים שלה משמשת לא רק לייצור כלים דקורטיביים או מכלים לאחסון חומרים, אלא גם לבניית מה שאפשר לבנות גם מחומרי בניין קונבנציונליים יותר, כמו מלט ובטון או גבס ועץ.

1

עבודות זכוכית לבניינים

היום נהוג ליצור קירות ומחיצות שונות גם מזכוכית ולשם כך נחוצה מיומנות גדולה והתמחות בתחום הזכוכית, הכרת החומר והאפשרויות שאפשר ליצור ממנה. בבניין, עבודות הזכוכית יכולות להיות לצורך בניית מחיצות פנימיות מלוחות זכוכית באיטום משתנה, כדי ליצור פרטיות לדיירם או לעובדים. קירות זכוכית פופולריים במיוחד במקומות ציבוריים או בעסקים שונים, בגלל השקיפות והפרטיות שאפשר להשיג במקומות כאלה בעת ובעונה אחת. לוחות הזכוכית יכולים לשמש גם קירות חיצוניים לבניינים עם לובי מפואר וגדול שהשקיפו היא חלק מהעיצוב שלה, או קירות חיצוניים בבתים פרטיים שבהם אפשר להציב אותם מבלי לפגוע בפרטיות של הדיירים שלהם.

2

ניפוח זכוכית ואלמנטים עיצוביים

על ידי טכניקת ניפוח זכוכית אפשר לייצר כל דבר ולהוסיף לו צבעים ואטימות בדרגות משתנות. זכוכית פופולרית היום לחיפוי קירות של חדרים רטובים במקום אריחי חרסינה מסורתיים, לדוגמה. אפשר לחתוך וללטש ממנה לוחות למחיצות ומעקות, לפי מידות ולפי דרישות הלקוחות וצרכיהם. עיצוב זכוכית לבית ולבתי עסק הוא תחום הולך ומתפתח המציע שלל שילובים של זכוכית בבנייה ובאלמנטים דקורטיביים מרשימים שהופכים את המבנה שלכם לייחודי מבפנים ומבחוץ. זכוכית היא כבר מזמן אינה רק חומר שקוף שמיועד לחלונות ושמשות, אלא הוא חומר גמיש לעיצוב ולתוספות מודרניות לתפקידים נוספים, כמו רהיטים וקונסטרוקציות שלמות. אפשר לרהט בה או לצפות את הריהוט, אפשר להשתמש בה כמדפים או כקירות וארונות, מזנונים או יצירות אמנות לכל דבר שיוצבו בחללים.