על הפתרונות השונים של חימום תעשייתי

כמעט כולנו משתמשים בפתרונות שונים לחימום הבית שלנו. ואנחנו מכירים את תנורי החימום הקטנים, מפזרי החום, ואפילו המזגן שלנו משמש אותנו. אולם, מה בנוגע לפתרונות של חימום או אוורור תעשייתי? יש לזכור שפתרונות כאלה הם מורכבים יותר. החימום התעשייתי מתייחס לשטחים גדולים יותר, שבה יש כמות גדולה יותר של אנשים – והם גם פעילים שעות רבות ביממה (לעתים הם פועלים ללא הפסקה). הפתרונות לחימום התעשייתי שונים באופן מהותי אוורור תעשייתימפתרונות החימום הביתי, כי הם חייבים להיות חסכוניים יותר בצריכת האנרגיה מצד אחד – אבל עם יכולות לפיזור חימום הרבה יותר מוצלח, נרחב ואחיד. אלו כמובן פתרונות יקרים יותר-  אך גם איכותיים במיוחד.

כמה מהפתרונות אשר מומלץ להכיר

  • תנורים לחימום תעשייתי – אם אתם מדמיינים עכשיו משהו כמו התנור הביתי שלכם, אתם צריכים לחשוב על משהו אחר לגמרי. תנורי חימום תעשייתיים, הם הרבה יותר גדולים, והם לרוב דורשים חדר מיוחד משלהם. ניתן לחבר אותם עם זאת בכמה אמצעים שונים (בניגוד לתנורים הביתיים שניתן להשתמש בהם רק באמצעי אחד). כך למשל ישנם תנורים שאפשר לחמם על בסיס נפט, על בסיס סולר, או על בסיס גז. ישנם כמובן גם התנורים החשמליים שעושים בהם שימוש כתנורים תעשייתיים. התנורים הללו כוללים חיבור לשרוולים שונים – אשר יכולים להפיץ את החום גם בשטחים גדולים במיוחד.
  • מפזרי חום תעשייתיים – גם כאן ,אנו מכירים כמובן את מפזרי החום מהבית שלנו, אך צריך לזכור כי מפזרי חום תעשייתיים הם מעט שונים. אמנם גם כאן מדובר על פתרון חימום שהוא נייד, אך מפזרי החום התעשייתיים הם בכל זאת גדולים יותר מאלו הביתיים, והם גם יכולים לשחרר חימום לשטחים גדולים. לרוב, מפזרי החום התעשייתיים גם כוללים בתוכם תרמוסטט פנימי, כדי למנוע מצב של חימום יתר בתוך החדר.
  • תותחי חימום – אלו הם פתרונות חימום שעושים בהם שימוש בעיקר בשטחים חיצוניים, וכן לעתים שוכרים אותם לאירועים ספציפיים – למשל באולמות אירועים, וכן לאירועים בטבע.

חימום תעשייתי – לא מעט אפשרויות

אם כן, יש שפע של אפשרויות לחימום תעשייתי. אתם רק צריכים לבחור בפתרון המוביל עבורכם!