אילו סוגים של הסעות בארץ נמצא כיום?

ישראל היא אמנם מדינה קטנה, והמרחקים בין המקומות אינם גדולים באופן יחסי, אך ברור שכמו בכל מקום, גם כאן אנשים נזקקים לשירותי הסעות מעת לעת. בחלק מהמקרים מדובר על הסעות בארץ שהן נדרשות כצורך משירות חד פעמי. במקרים אחרים – יש צורך בהסעות קבועות על בסיסי יומי, שבועי וכיו"ב. חשוב מאד להבין מהם סוגי ההסעות ולמי הן מיועדות, שכן אולי בבוא היום – אתם גם תזדקקו לאחד מהשירותים הנ"ל.

אז אילו שירותים יש היום?

  • הסעות לתלמידים – מדובר על שירות רחב מאד של הסעות בארץ שנעשה לעתים בקנה מידה ארצי או אזורי, ולא רק עירוני. תלמידים צריכים להגיע למוסדות החינוך שלהם, שלא תמיד נמצאים ברחוב ממול. כך למשל במועצות האזוריות בצפון ובדרום כשיש בתי ספר שנותנים שירות לכמה יישובים קטנים שנמצאים במרחק רב – ההסעה היא בגדר חובה. גם בבתי ספר שקולטים תלמידים מכל העיר, שירותי ההסעות הם בגדר חובה. כמובן שההסעה מורידה ואוספת כל תלמיד מהבית שלו ובחזרה לבית, כך שהילדים מגיעים בבטחה לבתי הספר והגנים.
  • לעובדים- שירות שהפך להיות נפוץ מאד בשנים האחרונות מכמה סיבות. הפופולריות של הסעות בארץ לעובדים הלכה ועלתה משום שלאנשים נמאס לעמוד שעות בפקיקים ולבזבז כסף על דלק. אם בעבר המנהלים משכו עובדים עם ליסינג, הרי שכיום רווחת ההנחה שמה שהעובדים באמת מעדיפים זה שהנהיגה לא תהיה משהו ארוך ומייגע בתחילת היום. במקום זה, ההסעה אוספת את העובדים מביתם, והם מגיעים רעננים ונינוחים למקום העבודה, לא צריכים להתמודד עם הפקקים, והדבר משפר מאד את התפוקה שלהם.
  • לנתב"ג – שירות שרבים מאתנו זקוקים לו, אך גם קרובים או חברים שלנו. ראשית כשצריך להגיע לנתב"ג – לא פעם קבוצות גדולות של ילדים, מבוגרים, נכים וכיו"ב מבינים שההסעה היא הדרך הנוחה ביותר – היא יכולה לצאת מכל מקום בארץ, יש מקום למטען רב, וגם לאנשים עם צרכים מיוחדים. עם זאת, מדובר על הסעות בארץ שמתאימות גם למי שנוחת בנמל וצריך להגיע לנקודה מסוימת בארץ – ואתם יכולים לתאם עבורו מראש את ההסעה במידת הצורך.
  • לטיולים – כולנו אוהבים לטייל ברחבי הארץ, אבל איך נגיע לנופים המדהימים של מדבר יהודה או רמת הגולן? תחבורה ציבורית לא מגיעה לשם, ונסיעה ברכב פרטי היא ארוכה ומעייפת. הסעות לעומת זאת יספקו חוויה מגבשת מאד לכל המשתתפים בטיול, יש אפשרות לקחת אתכם ציוד רב, והדבר גם חוסך מכם את הצורך לנהוג.

ויש עוד שירותים רבים

כמובן שיש עוד  מגוון רחב מאד של שירותי הסעות בארץ מכל סוג. בין השאר נוכל למצוא שירותי הסעות לתיירים, שירותי הסעות לבתי אבות, הסעות לקברי צדיקים, הסעות לקייטנות, ועוד. בכל פעם שבה אתם צריכים להגיע למקום מסוים או לדאוג שקבוצה מטעמכם תעשה זאת – אל תשכחו להזמין כמובן את השירות המתאים.

נכתה ע"י: א. ברזני הסעות בע"מ – http://www.abarazani.co.il/