הכשרה מקצועית במקצועות היופי, מבית גלית איטליה

"גלית איטליה", זה לא רק מותג מוביל לפיאות. ב"גלית איטליה", החליטו לנצל את הידע המקצועי שצברו במהלך השנים בתחומי הפאנות, הספרות והתסרוקות, ולפתוח סדרה של קורסים להכשרה מקצועית בתחומים הללו.

להתפרנס בכבוד גם בלי תעודה אקדמאית:

הנהלת "גלית איטליה" מכירה את הקשיים שיש לבנות הציבור הדתי והחרדי ללמוד לימודים גבוהים, ולהוציא תואר. קושי נוסף המקשה על בנות הציבור הדתי והחרדי לצאת לשוק העבודה, הוא הקושי לשלב בין עבודה לניהול משפה ברוכת ילדים, ובמיוחד שלא תמיד השכר של העבודה בחוץ מתגמל מספיק, ומצדיק את ההוצאה הגבוהה על תשלום מעון וצהרונים.

לכן, הנהלת המותג המוביל "גלית איטליה", החליטה שאפשר אחרת.

הנהלת "גלית איטליה", החליטה לאפשר לכל אשה ובחורה, ללמוד את מקצועות היופי, על מנת לפתוח עסק עצמאי בתחום. תחום "מקצועות היופי", אינו דורש ידע מקדים, או תנאי קבלה מיוחדים. לכן, הנהלת "גלית איטליה", פתחה מכללה, אשר בה כל אחת יכולה ללמוד את מקצועות היופי, ולהתפרנס בכבוד באופן עצמאי. בוגרות "גלית איטליה" פותחות לעצמן עסק עצמאי, בתחומים של פאנות, איפור, ותסרוקות.

בית גלית איטליה בירושלים

אילו מקצועות לומדים ב"גלית איטליה"?

מכללת "גלית איטליה" מקיימת קורסים ברמות שונות במקצועות הבאים:

  1. איפור מקצועי– הקורס מלמד את מקצוע האיפור בצורה יסודית. בקורס לומדים את הסוגים השונים של האיפור, ומתמקדים בעיקר בתחום שמביא את רוב הלקוחות: איפור לאירועים. בקורס מתאמנים באופן מעשי כיצד לאפר כלות ובני משפחתן, ואילו סוגים של איפור מתאימים לאירועי ערב. בוגרות הקורס יוצאות עם תיק עבודות מרשים, שיקל עליהן למצוא לקוחות כבתור עסק עצמאי.
  2. פאנות– למכללת "גלית איטליה", ישנם קורסים שונים בתחום הפאנות. ישנו קורס המלמד את הכימיה של השער, וישנם קורסים ברמות שונות, בהן ניתן ללמוד כיצד לייצר פאה, וכן כיצד לחפוף ולסרק פאות באופן מקצועי. במהלך הקורס יש הרבה התנסות מעשית, ובוגרות הקורס יוצאות עם תיק עבודות מכובד המראה תמונות של פאות יוקרתיות שהבנות עיצבו. בוגרות הקורס יכולות לפתוח סלון עצמאי לעיצוב וסירוק פאות.
  3. תסרוקות– במכללת "גלית איטליה" יש קורסים המלמדים עיצוב תסרוקות ברמות שונות. ישנם קורסים המשלבים תסרוקות עם פאנות. בוגרות קורסי תסרוקות של גלית איטליה יוכלו לעצב מגוון של תסרוקות לאירועים לכל גיל. בקורסי תסרוקות של גלית איטליה מלמדים כיצד לסלסל פיאות של ילדי חלאקה.
  4. עיצוב גבות ושעווה

שיתופי פעולה בין "גלית איטליה" לבין גופים שונים:

עיריית ירושלים, לשכת הרווחה, מתנסי"ם, וגופים שונים ברחבי הארץ, גילו את הפוטנציאל שיש בקורסים של "גלית איטליה". גופים אלו המסייעים לנשים לצאת אל עולם התעסוקה, משתפים פעולה עם "גלית איטליה", על ידי מתן מלגות  לתלמידות, וכן באמצעות פתיחת קורסים מקצועיים של "גלית איטליה" במקומות שונים ברחבי הארץ.