כיצד נבחר ספוג לריפוד איכותי

אם אתם רוצים לבחור מזרון חדש אתם בוודאי סוקרים את השוק והגעתם למסקנה שמזרון ספוג לא יהיה בחירה רעה. אולי חלק מהאנשים עוד ימצאו חסרונות בספוג אך כשמדובר בריפוד לספה או לכורסה זה דבר אחר לגמרי. הספוג נהיה האפשרות הטובה ביותר וזה הזמן להבין מדוע. איך נבחר אותו בצורה נכונה?

תקראו על כל סוגי הספוגים

נכדי לבחור את הספוג הכי טוב שיהיה בתור ריפוד אתם חייבים תחילה להבין אלו סוגי ספוגים קיימים. יכול להיות שיהיה לכם מוזר לשמוע שיש כמה סוגים של ספוגים אך מהר מאוד תבינו שיש מעט סוגים וההבחנה ביניהם תהיה פשוטה מאוד. ההבחנה בין הספוגים תתבצע לפי בצע כלומר לכל סוג ספוג יש את הצבע שלו, שקובע את מידת הרכות שלו. ספוג צהוב יהיה הכי רך שיש והוא גם המוכר ביותר, ספוג כחול יהיה קשה יותר וספוג סגול יהיה קשה עוד יותר. כמובן שיש צורך לקרוא גם על הסוגים של הספוגים ועל האיכויות שלהם ולבחור אותו מחברה מנוסה ואמינה, אך תחילה תבינו אלו סוגים קיימים.

תתנו לישבן שלכם להחליט

אי אפשר לבחור ספוג לריפוד רק לפי המאפיינים שלו ובטח לא לפי הצבע שלו. הישבן שלכם הוא זה שצריך להחליט איזה ספוג יהיה מתאים לריפוד שלכם כי אם לא תבחרו אותו בקפידה יכול להיות שכבר אחרי כמה ימים תבינו שעשיתם טעות. חשוב לזכור כי ספוג ריהוט קשה מאוד להחליף, יש צורך לפרק את כל הרהיט וזה סיפרו שאי אפשר לעשות בקצרה. המשימה הזו ארוכה ומסובכת ומצריכה עבודה מקצועית ולכן חשוב שתהיו סגורים על הנוחות הכי גבוהה שיש. תשבו על הריפוד, תבינו אם זה מה שאתם מחפשים ואל תתביישו לחפש את השלמות.

ספוג לריפוד

ספוג לריפוד

אל תשכחו לקנות ספוג עמיד

לא משנה באיזה ספוג תבחרו אתם חייבים לבחור את ספוג עמיד ואיכותי. לא תרצו להחליף את הספוג אחרי כמה שנים ובטח לא אחרי כמה חודשים. יש ספוגים שנקרעים בקלות והקר מורגש היטב גם כאשר יש עליהם כיסוי בד. הספוג יכול להיות עמיד במיוחד אם כי חשוב לזכור כי אי אפשר להתפשר על הפרמטרים האחרים. הפרמטר היחיד שאפשר להתפשר עליו בנוגע לעניין זה הוא המחיר. אין ספק כי מחיר נוח יכול להיות יתרון אמיתי אך אם אתם צריכים לבחור ספוג איכותי לעתים צריך להשקיע מעט יותר.

בררו איפה המחיר הכי נוח

איך אפשר להשיג את המחיר הכי נוח ולקבל ספוג איכותי ועמיד? אתם צריכים לסקור את השוק. כאשר אתם סוקרים את השוק אתם יכולים לגלות לא רק את המחירים הכי טובים ולבצע השוואה קלילה ומהירה אלא גם להבין מה החברות הכי טובות ומה ההבדלים ביניהם ובין הספוגים שהן מציעות. המחיר הכי נוח לא יהיה רק המחיר הכי זול אלא הכי משתלם. צריך לזכור שאפשר תמיד למצוא מחירים נמוכים מהממוצע אך בסופו של דבר נשאלת השאלה אם זו תהיה הקנייה הכי נבונה לטווח הארוך.

מי יכול להתקין את הספוג?

אסור לשכוח שאת הספוג אתם צריכים גם להתקין. זה שתקנו אותו זה טוב ויפה אך בסופו של דבר יש לחבר אותו לריהוט או לפריט שאליו שבו אתם רוצים לקבל את הריפוד. המשימה הזו לא צפויה להיות פשוטה וכדאי מאוד שתבדקו אותה היטב. אם לא תבדקו אותה יש סיכוי טוב שבסופו של דבר תמצאו את עצמכם עם ריפוד שאין לכם מושג איך ולאן לחבר אותו.