מנעולן בתל אביב – כיצד לדעת שמדובר במנעולן מקצועי

במידה ואתם גרים בעיר תל אביב, פתח תקווה, בני ברק, רמת גן והסביבה ומחפשים אחר מנעולן בתל אביב, במאמר הבא תוכלו לקבל קצת טיפים לגבי תהליך בחירה של מנעולן מקצועי, תהליך שהולך להיות קצרצר, מהיר וממוקד בזכות הטיפים שתקבלו פה.

 מה ההבדל בין בחירת מנעולן בתל אביב לבחירת בעל מקצוע אחר

בשונה מבעלי מקצוע אחרים עליהם אנו יכולים לברר במשך כמה ימים או כמה שבועות לפני שאנו מחליטים לשכור את שירותיהם בדרך זו או אחרת, עם מנעולן בתל אביב זה קצת שונה. הרי אם אנו תקועים מחוץ או בתוך הבית, מישה החליט לפרוץ לנו הביתה, שכחנו או איבדנו את צרור המפתחות, גנבו לנו את התיק או אנו נמצאים במצב שאין לנו גישה לרכב שלנו, אנו זקוקים למנעולן בתל אביב-יפו כאן ועכשיו. הרי מלכתחילה, סיטואציות מהסוג הזה מעמידות אותנו במצב מלחיץ, מטריד ולכן אין לנו זמן או סבלנות עכשיו להתחיל לשאול את כל העולם, לברר על מנעולנים תל אביביים ולהתחיל לבצע השוואת מחירים, לברר כמה ניסיון יש להם, לראות עבודות קודמות שלהם הרי אנחנו צריכים את המנעולן כאן ועכשיו. לרוב באינסטינקט הראשוני נחפש בגוגל אחר מנעולנים בתל אביב-יפו והשלב הבא יהיה כבר שיחת טלפון.

לכן, בחרנו לפרט לכם כמה שלבים בסיסיים שיסייעו לכם להבין האם מדובר בחאפר או שמא במנעולן מקצועי שיסייע לכם בפתרון הבעיה…

שלב ראשון: בחרו מקום אמין כמו אתר מקצועי המאגד בעלי מקצוע והימנעו מלהזמין מנעולן דרך מגנט או שלט ברחוב. תמיד עדיף ללכת על מישהו מוכר דרך חבר או שכן שהתנסו בחוויה חיובית מול המנעולן.

שלב שני: סדר לגבי המשטרה. המשטרה איננה מנפיקה למנעולנים תעודות אמינות אלא מוציאה תעודת יושר כמו לכל אזרח במדינת ישראל שאין נגדו אישומם פליליים. לכן, כל העניין של הסמכה מטעם המשטרה, זה בכלל לא קשור לתחום אלא מדובר בסוג של סיסמה שאנשים אימצו לעצמם כדי לנצל את תמימות הדעת של הלקוחות. אחת הדרכים שיגרמו לכם להבין שכן מדובר במנעולן אמין בתל אביב שאפשר לסמוך עליו היא על ידי חשבונית. מנעולן מקצועי יוציא לכם חשבונית מסודרת עם כל הפרטים שלו על פי חוק. כן אפשר לבקש תעודת הסמכה מה שמראה שאותו אדם אכן עבר הכשרה אבל בגדול גם זה לא אומר שום דבר.

שלב שלישי: אחרי שבחרתם מנעולן אל תתביישו לשאול שאלות: שם, מספר טלפון, כתובת, אפילו אפשר לצלם את הרכב שאתו המנעולן הגיע.

בזמן העבודה: בהחלפת צילינדר בקשו לראות אריזה מקורית, אל תתביישו. שלב זה אמור למנוע מצב שבו המנעולן מוכר לכם צילינדר משומש  ומקטין את הסיכוי שלמישהו יש העתק למפתח. תמיד העדיפו מוצר עם אחריות גם אם זה עולה קצת יותר