קידום אתרים אורגני מול קידום ממומן

כבעלי עסקים ואתרי אינטרנט, אתם רוצים להיות תמיד ראשונים ורלוונטיים

כל עסק מודרני ואיכותי חייב שיהיה לו אתר אינטרנט, וכאשר מנתחים את הרגלי הצרכנות ואת פונקציית קבלת ההחלטות של מרבית הצרכנים בעולמנו כיום, מבינים כי האינטרנט תופס חלק משמעותי יותר ויותר בבחירה של בעלי מקצוע, עסקים ושירותים שונים עבור הלקוח. משום כך, השאיפה שלכם צריכה להיות פשוטה – כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש שירות שנחוץ לו בגוגל, האתר שלכם יהיה אחת האפשרויות הראשונות שקופצות לו, מה שמגדיל את המשיכה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לשירות שלכם. איך עושים את זה? באמצעות קידום אתרים, שיכול להיות אורגני או ממומן. כעת, נבין ונכיר בדיוק קידום אתרים אורגני מול קידום ממומן.

מהו קידום אתרים אורגני, מהו קידום ממומן, ומה מתאים עבור צרכי הקידום שלכם?

  • קידום אורגני – קידום אתרים אורגני הוא אפשרות איכותית שבה מנצלים את אלגוריתם החיפוש של גוגל במטרה לשפר את הסיכויים של האתר שלכם לעלות מעלה כשמישהו מחפש ביטוי רלוונטי אליכם. זה נעשה באמצעות קישורים שנשתלים באתרי תמיכה ובאתרים סובבים אחרים, המקשרים לאתר שלכם ומעלים לו את הטראפיק, ובאמצעות ריפוד האתר שלכם במאמרים המכילים ביטויי מפתח שונים שאנשים מחפשים. כך, בתהליך לא קצר אך בעל תוצאות מוכחות ואיכותיות, תקדמו את עצמכם בגוגל באופן אורגני.
  • קידום ממומן – במידה ואתם צריכים הזנקה מיידית למקומות הראשונים במנוע החיפוש או שאתם מעוניינים להציג את השירות שלכם ללקוחות פוטנציאליים ברשתות חברתיות, קידום ממומן הוא אופציה רלוונטית עבורכם. מדור במודעות הפרסומת, המסומנות בגוגל בצהוב (AdWords), ומופיעות בפיד של משתמשים שונים בפייסבוק וברשתות אחרות. זוהי פרסומת ישירה יותר, שמעלה את הטראפיק בצורה מכוונת וכך למעשה גם תורמת ומכלכלת את הקידום האורגני שלכם.

עם שירות איכותי של קידום אתרים, תקבלו את המעטפת הנחוצה להזניק אתכם קדימה

כשאתם פונים לשירות איכותי של קידום אתרים, אתם צריכים לקבל את מעטפת הקידום הרלוונטית ביותר עבור העסק שלכם, בשילוב איכותי בין קידום אורגני לקידום ממומן, וביצירת המקפצה שתזניק את האתר שלכם קדימה במנועי החיפוש עבור הלקוחות הרלוונטיים אליכם.