שאיבת ביוב בהרצליה

שאיבת ביוב בהרצליה יכולה להיות אחת הפעולות הכי מהירות שקיבלתם אי פעם מבעל מקצוע. למרות שהפעולה נשמעת מסובכת ומורכבת, יש צוות ביובית שיכולים לבצע אותה במהירות. זה הזמן ללמוד על שאיבת ביוב בהרצליה ולהבין מתי היא נחוצה, כיצד אפשר להוזיל את המחיר וכיצד לבחור אותה.

ביובית בהרצליה

מי מבצע שאיבת ביוב בהרצליה?

שאיבת ביוב יכולה להתבצע אך ורק על ידי צוות ביובית מנוסה. צוות ביובית מכיל את כל הציוד כדי לבצע את השאיבה בצורה הכי מהירה שיש כאשר אפשר לומר כי זו הסיבה מדוע הוא מבצע אותה גם מהר כל כך. יש לו את הביובית הגדולה שיכולה גם להיות נמוכה בעת הצורך, כאשר ביובית זו מתאימה לחניונים או למקומות אחרים שנמוכים מידי כדי שהביובית הגדולה תצליח לעבור בהם. שאיבת ביוב מתבצעת על ידי מערכת השאיבה החזקה של הביובית יחד עם הצינור הארוך והעבה שלה. הצינור עבה מספיק כדי שיעברו בו גם מוצקים, והוא ארוך מספיק כדי להגיע למעמקי הביוב ולשאוב ביעילות.

ביובית בהרצליה – ביובית יוסי גולן >>

כיצד מתבצעת שאיבת ביוב בהרצליה?

  • אחרי שצוות הביובית הגיע אל בית הלקוח או אל האזור הבעייתי הוא צריך תחילה להבין מה הבעיה. לעתים קוראים לצוותי ביובית כי יש הצפה אך הלקוח בעצמו לא יודע מדוע יש הצפה. לרוב צוות הביובית יידע תוך כמה דקות ספורות האם מקור ההצפה הוא פיצוץ כלשהו במערכת הצינורות או שמא מדובר בסתימה שגרמה למים לעלות ממקום אחר. אם מדובר בפיצוץ בצנרת הרי שהוא צריך למצוא את הנזילה במהירות המיידית, או את מקור הסתימה המדויק.
  • אם מדובר על סתימה, ולרוב מדובר על סתימה, הוא צריך תחילה לשאוב את המים ולסגור את ברז המים הראשי כדי שהבעיה לא תחמיר. לאחר מכן הוא ימפה את האזור על ידי מצלמה תרמית כאשר זהו הציוד המתקדם והיעיל ביותר כדי להתמודד עם הבעיה. מה שצריך לעשות הוא להביט עם המצלמה התרמית על אזור הביוב הבעייתי ולאתר את הבעיה, כאשר אם יש נזילה יהיה ברור שהמים לא מצליחים לעבור ואת זאת יהיה ניתן לראות על ידי הצבעים בצג.
  • אחרי שהנזילה או הסתימה נמצאו יש צורך למצוא פתרון. הפתרון כאשר מדובר בנזילה יהיה מורכב יותר ויהיה צורך להשתמש במצלמות רובוטיות כדי להגיע אל האזור ולנסות לסתום אותו, או להחליף את הצנרת עצמה בפעולה שחייבת לכלול קידוחים וחפירות. במידה ומדובר בסתימה הפתרון יהיה עדיין מורכב אך פשוט יותר מטיפול בפיצוץ בצנרת, כאשר יש צורך לבצע את שאיבת הביוב עד אשר יוודאו שוב עם המצלמה התרמית שהצנרת שוב פתוחה.
  • לפעמים הצנרת חסומה בגלל שורשים בביוב. שורשים בביוב זהו מצב מורכב כאשר השורשים מגיעים מעצים שגדלו בקרבת צנרת הביוב ונכנסו אל הצנרת לאט עד לחסימה חלקית או מלאה. כדי להסיר את השורשים הפולשניים ולהוציא אותם מהמערכת יש צורך להשתמש במצלמה הרובוטית כאשר היא משדרת את התמונה עם צג ובכך אפשר לנסר את השורשים גם בלי לבצע שום חפירה באדמה. כמובן שלעתים הבעיה מורכבת מידי ואין מנוס מחפירה.

כמה זמן אורכת שאיבת ביוב וכמה זה עולה?

המחיר שתצטרכו לשלם על שאיבת ביוב בהרצליה יכול להשתנות מאוד בטווח שבין 500 שקלים ועד 1500 שקלים כאשר הוא יכול להיות גבוה יותר בחלק מהמקרים. עם זאת, מדובר בפעולה קצרה במיוחד כאשר לרוב היא לא תיקח יותר מחצי שעה עד שעה. כמובן שגם בסעיף הזמן יש שוני רב בין המקרים כאשר לעתים היא אורכת כמה שעות טובות כדי למצוא את מקור הסתימה או דרך הפתרון הטוב ביותר.