איך לשכנע את בעל הדירה להתקין רשתות לחלונות?

אתם לא הסטודנטים היחידים שגרים בדירה שכורה וסובלים מיתושים. אם נמאס לכם להימרח בתכשירים לא אפקטיביים ואתם לא רוצים לשאת בהוצאות על התקנת רשתות לחלונות, הנה כמה דרכים לשכנע את בעל הדירה לעשות זאת בעצמו:

א. ספרו לו על העלייה בערך הנכס – בעלי דירות רוצים לדעת איך כל פעולה שהם מבצעים תתרום להם בטווח הארוך. תוכלו לנצל זאת ולספר לבעל הדירה על האופן בו רשתות לחלונות יעלו את ערך הנכס. העלייה תבוא לידי ביטוי בביקוש, במחיר ולאחר מכן בהכנסותיו החודשיות.

ב. בקשו בעצמכם הצעות מחיר – ערכו סקר שוק והכינו את שיעורי הבית לפני שאתם פונים לבעל הדירה. אם תבקשו בעצמכם הצעות מחיר תוכלו להראות רצינות וגם לחסוך עבורו זמן. יחד עם זאת, הקפידו על שקיפות והדגישו שאין לכם בעיה אם הוא בסוף יחליט להזמין את השירות ממישהו אחר.

ג. תאמו ביקור מתוזמן של בעל הדירה – הזמינו את בעל הדירה לבקר אצלכם בבית בשעות הקשות ביותר של הופעת היתושים. גם אם הביקור מלווה בחוסר נוחות מסוימת, הוא ישתלם לכם לאחר מכן. תנו לבעל הדירה להרגיש בעצמו את עוגמת הנפש וברוב המקרים תוכלו גם לשכנע אותו לגבי רשתות לחלונות.

האינטרס המשותף שלכם ושל בעל הדירה

סטודנטים צריכים להבין שלהם ולבעל הדירה יש אינטרס משותף. למרות שהם מטבע הדברים

רשתות לחלונות חובה בכל דירה

רשתות לחלונות חובה בכל דירה

משלמים על הנכס והוא זה שגורף את הרווחים, האינטרס הוא בסופו של דבר להיות מרוצים אחד מהשני. סטודנטים שלא מרוצים מהנכס עלולים לגרור את בעל הדירה לחיפוש מיותר אחר שוכרים חדשים. לחילופין, בעלי דירות שלא מסתדרים עם הסטודנטים שגרים אצלם יכולים להפעיל נגדם סנקציות ובמקרים קיצוניים אפילו לסלק אותם מהבית ובהתאם לחוזה.

תקשורת חיובית עם בעל הדירה תשפר עבורכם את הסיכוי לקבל מה שאתם צריכים כדי לשמור על רמת חיים גבוהה. דעו כיצד לפנות לבעל הדירה, עשו זאת בשקיפות והבהירו את היתרונות השונים. אל תתביישו לבקש רשתות לחלונות וזכרו שזה משרת את האינטרס של שני הצדדים.