מדוע עליי לרכוש שירותי מרכזייה לעסק
כל עסק מנהל שיחות רבות לאורך יום עבודתו. בין אם מדובר בשיחות אל הלקוחות ומהם, שיחות אל ספקי הסחורה, שיחות בירוקרטיות שיחות אל העובדים והשותפים ושיחות אל שאר הנפשות הפועלות – כמות השיחות הנכנסות והיוצאות היא עצומה. כיצד תוכלו להשתלט על השיחות האלו? איך תוודאו כי אתם אתם מספקים את המענה הראוי לכל גורם ולכל חולייה בשרשרת, וכי איש אינו נופל בין הכיסאות? שכירת שירותי ספיקום מרכזיות מאפשרת לכם לנהל את העסק בראש שקט. מרכזייה תוכל להפנות את כל השיחות אל מקומן הראוי, ותאפשר לכם לתת מענה מקצה אל קצה לכל לקוח.
חמישה כללי ברזל לפני בחירת מרכזיות לעסק
· שימושה של המרכזייה: בטרם רכישתם שירות של ספיקום מרכזיות לעסק, חשבו מה הוא השימוש אותו אתם מייעדים למרכזייה. האם ספיקום מרכזיות יהיו אחראיים על מענה לצרכי שיווק, מכירה או תמיכה טכנית? האם כמות השיחות הנכנסות לעסק שלכם מצדיקה רכישה של מרכזייה?
· קלות התפעול: בחרו במרכזיה שהיא קלה לתפעול למשתמשים בה. על המרכזייה לתמוך בשפה העברית והאנגלית, עם אופציות לרוסית וערבית לפי הצורך. מרכזיות רבות הן בעלות ממשק נוח למשתמש ומאפשרות מענה במנעד שפות רחב. ספיקום מרכזיות מתחייבים לספק ממשק שימוש נוח ומשתלם.
· כמות השלוחות: בטרם החלטה על המרכזייה המועדפת, בדקו כמה אתרים או סניפים של הרשת תצטרכו לחבר למרכזיה. החליטו גם על מספר השלוחות אליהן יתחבר המענה הקולי. הקפידו שלא להעמיס על המרכזייה. נתבו שיחות רק אל השלוחות המשמעותיות ביותר, והותירו שלוחה למענה שאינו נכנס תחת קטגוריות אלו.
· שרות מסרים מאוחדים: העדיפו מרכזיות המאפשרות ניתוב של ההודעות הקוליות והפקסים המתקבלים ישירות אל תיבת הדואר האלקטרוני של החברה שלכם. ייתכן כי תצטרכו לרכוש ציוד ייעודי לשם כך, אך קיימות גם מרכזיות בהן השירות מובנה במערכת. ניתוב מסרים לתיבת הדואר האלקטרוני מאפשר לכם לנהל את השיחות והפקסים הנכנסים בצורה הנוחה והסביבתית ביותר.
· מוקד טלפוני: חשבו האם אתם מעוניינים לנהל מוקד טלפוני המספק מענה אנושי, או רק מענה רובוטי והקלטת שיחות. התארגנו בהתאם (מבחינת חלל העבודה והמשכורות) במקרה בו תבחרו לשכור מוקדנים למשימה. במידה ואתם בוחרים לספק מענה אנושי ללקוחותיכם, רכשו גם שירות ניהול תורים. שירות זה לרוב כרוך בחבילת המרכזיות המובילות.
בחרו במרכזייה ההולמת את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר
בחרו במרכזייה המספקת את כל השירותים המצוינים ומתאימה לכם מבחינת כמות השלוחות אותן היא מציעה, קלות השימוש בממשק, שירות המסרים שלה והתאמתה לשימוש כמוקד טלפוני לצרכי מכירה או תמיכה. ספיקום מרכזיות מתחייבים לעמוד בחמשת כללי הברזל של תעשיית המרכזיות. במידה ואתם מעוניינים בשירותי מרכזייה מקצועיים, נוחים, קלים להתקנה ופשוטים לשימוש – צרו קשר עם ספיקום מרכזיות.