הובלות בתים בחיפה

הובלות בתים בחיפה אינן פשוטות כלל וכלל. אולי הן מתבצעות כל יום אך הסיבה שהן עוברות ללא תאונות הן צוותי ההובלות המוכשרים. מה מאפיין את ההובלות הללו וכיצד הן מתבצעות?

הובלות למגזר הפרטי

הובלות במגזר הפרטי תופסים נתח גדול מאוד משוק ההובלות ולמעשה הן הנפוצות ביותר. אמנם יש חברות הובלות, גם בחיפה וגם בערים אחרות בארץ, שבעיקר נותנות שירות לעסקים ולמשרדים, אך הובלות בתים בכל מקרה הן המוכרות ביותר. הובלות בתים בחיפה יכולות להיות גם לדירות קטנות וגם לדירות גדולות מאוד ואפילו לווילות ולאחוזות. הובלות בתים בחיפה יכולות להינתן בכל מועד בשנה וזה משפיע גם על המחיר שלה, שעליו נרחיב בהמשך. הובלות למגזר הפרטי בדרך כלל יתבצעו במשאית, אך לעתים דירות קטנות יותר יסתפקו בטנדר.

הובלות בחיפה

מתבצעות בדרך כלל בבוקר

הובלות בתים בחיפה כמעט תמיד יתחילו בבוקר. אם מדובר בהובלה קטנה אפשר להתחיל את ההובלה בבוקר המאוחר, כמו למשל בשעה 9 או 10 בבוקר, אך בדרך כלל אם מדובר בבית גדול שעת ההתחלה תהיה 6 או 7 בבוקר. מדוע כל כך מוקדם? ראשית, כדי לעקוף את הפקקים. העיר חיפה עמוסה מאוד החל משעה 7 בבוקר כי כולם ממהרים לעבודה, ומגיעים אל העיר גם תושבים מחוץ לחיפה. יחד עם זאת יש להתחיל את ההובלה בשלב מוקדם ככל הניתן כדי להימנע מכניסה לשעות המאוחרות בלילה. שעות הלילה יכולות לסבך את ההובלה ולהפוך אותה להרבה יותר מסוכנת.

הובלות גדולות וארוכות יותר

הובלות בתים בחיפה כמעט תמיד יהיו גדולות וארוכות יותר. אמנם יש דירות קטנות לצד משרדים ענקיים אך בסופו של דבר אם מסתכלים על הסטטיסטיקה, הובלות בתים בחיפה ובכל עיר אחרת בארץ יהיו בנפח הרבה יותר גדול. לא סתם הובלות אלו עולות לא מעט, לעתים יותר מ-2000 שקלים, בין אם הובלות אלו מתבצעות למרחקים רבים מחוץ לעיר חיפה או בתוך העיר עצמה. ההובלות הללו לא נחשבות למשתלמות ביותר עבור חברות הובלות, הובלות משרדים נחשבות למשתלמות יותר ביחס של התשלום להיקף העבודה, אך ללא ספק לא תהיה חברת הובלות שלא תשמח לקבל עוד לקוח פרטי.

כמה עולה הובלה של בית?

הובלות בתים בחיפה יכולות לעלות מ-1000 שקלים ומעלה. המחיר בדרך כלל לא יהיה גדול מ-4000 שקלים אך השמיים הם הגבול, בעיקר ביחס לכמות הפריטים שיש בבית. אם יש יותר פריטים ההובלה תהיה יקרה יותר אך יש ללקוח יותר סיכוי להתמקח ולהוזיל את המחיר, הרי מדובר בלקוח גדול שחברות ההובלות יילחמו עליו אם הוא יהיה חכם ויבצע סקר שוק. יחד עם זאת, סוג הפריטים משפיע על המחיר. אם יש בהובלה פריטים שבירים מאוד ההובלה תהיה זהירה ויקרה יותר. בנוסף, גם מרחק ההובלה משפיע על המחיר אך אם מדובר על הובלה בתוך העיר חיפה לרוב זה יהיה פרמטר שולי.

הובלות שכוללות את כל השירותים

יש עוד פרמטרים שמשפיעים על המחיר של הובלות בתים בחיפה, ואפשר להכליל אותם תחת ההגדרה 'שירותים'. רוצים שירותי אריזה? שירות פירוק והרכבה? מה לגבי הובלות מנוף שיקצרו את ההובלה ויהפכו אותה לבטוחה יותר? אולי שירותי אחסון במידה ותאריך הכניסה לבית החדשה אינו כמו תאריך היציאה מהבית הישן? כל השירותים הללו חשובים מאוד בהובלות בתים והם כמובן ייקרו את ההובלה. לא כדאי לחסוך על השירותים הללו כי הם יספקו לכם הובלה נוחה ומהירה יותר, אך כמובן שיש להתחשב אותם בסקר השוק וכך תקבלו את ההצעה הכי טובה שיש.