בתי עסק רבים מבינים את היתרונות של רול אפ ומשתמשים בו לצרכים שונים. אפשר להזמין אותו מבתי דפוס ולהתאים אותו לצרכי העסק מבחינת צבעים, מיתוג, לוגו, גודל, מידות וכן הלאה. לאחר מכן ניתן לנצל אותו לשימושים כגון:
-
מתקני תצוגה לתצוגות וכנסים
השימוש הנפוץ ביותר במתקני תצוגה הוא בתצוגות וכנסים. כמעט בכל תערוכה עסקית ניתן לראות מתקני תצוגה שמאחוריהם סוגים שונים של עסקים. מתקני התצוגה נבחרים לפי התאורה המשתנה במקום שבו נערך הכנס.
את ההבדלים ביניהם ניתן לראות בפרמטרים כמו משקל, מידות, גימור ועיצוב. כך למשל אפשר לבחור מתקני תצוגה בגודל סטנדרטי של 2 מטר גובה במצב פתוח, או להעדיף מתקני תצוגה קטנים יותר להצבה על גבי שולחנות. בסופו של דבר, המטרה של הצבת מתקני תצוגה היא להבליט את העסק על רקע המתחרים ולהניע לקוחות לפעולה.
-
פרסום ושיווק
אי אפשר לדבר על רול אפ בעסקים בלי להזכיר אלמנטים של פרסום ושיווק. מתקני תצוגה מן הסוג הזה הם הדרך היחידה לפרסם את המוצרים והשירותים של העסק. בעלי עסקים יכולים להציב את מתקני התצוגה בכניסה לחנות, ברחוב הראשי, במרכזי הקניות או בכל מקום שבו יש לכאורה ריכוז גבוה של לקוחות פוטנציאליים.
השימוש במתקני תצוגה לפרסום ושיווק מוכיח את עצמו גם במונחים של עלות מול תועלת. הוא משתלם מבחינה כלכלית והופך את הפרסום של העסק לאפקטיבי יותר. זו גם הסיבה להצלחה של מתקני תצוגה בקרב עסקים קטנים ובינוניים.
-
הכוונת לקוחות בשטח העסק
עוד שימוש נפוץ ברול אפ בעסקים בא לידי ביטוי בהכוונת לקוחות. זהו שימוש שרלוונטי בעיקר עבור עסקים גדולים, כמו למשל חברות שמחזיקות אולמות תצוגה, מחסנים, מפעלים וכן הלאה. בניגוד לשאר השימושים, כאן מדובר על הכוונת לקוחות בתוך שטח העסק עצמו.
המשמעות היא שיש לבחור את המיקום המתאים רול אפ ולהתייחס גם לתנאי התאורה. כדאי לעצב את התצוגה באופן שמתכתב עם המסר השיווקי של העסק. כך ניתן לייצר אווירה נעימה ולהבטיח הכוונה מוצלחת ללקוחות.