הדברה – מה יש לנו לחדש לכם בנושא?

עולם ההדברה הוא עולם שהתפתח משמעותית בשנים האחרונות

במשך שנים נראו כלל שירותי ההדברה בארץ ובעולם די דומים. שירותי מדביר היו שירותים שאליהם היינו פונים כשהבית שלנו היה נגוע בחרקים, מזיקים ומכרסמים שונים, ובשלב זה המדביר היה מפזר בבית שלנו רעלים שונים בין אם בהנחה אסטרטגית שלהם ובין אם בריסוס, עד אשר המזיקים השונים היו הולכים לעולמם ואנחנו היינו זוכים בעדנה של פרק זמן שנע בין חודשים לשנים. עם זאת, עולם ההדברה התפתח משמעותית בשנים האחרונות, וכיום כאשר אנחנו פונים לשירות איכותי של הדברת מזיקים האפשרויות ששירות ההדברה יודע לספק לנו הן אפשרויות נרחבות למדי. ניגע בכמה מהן.

אלו חידושים איכותיים חברה מובילה של הדברת מזיקים יכולה להציע לנו?

  • שיטות הדברה אקולוגיות – הדברה ירוקה היא הדברה הבא בתחום ההדברה הביתית. במשך שנים קיבלנו כאקסיומה את ההנחה לפיה כל הדברה מערבת רעלים וגם ממד מסוים של סיכון ליושבי הבית. לא כך הדבר כיום, כאשר קיימות שיטות של הדברה ביולוגית, הדברה באיוד או אפילו הדברה אלקטרומגנטית, כשכל אחד מסוגי ההדברה הנ"ל מציג בפנינו יתרון משמעותי בכך שהן בטוחות לחלוטין לבני אדם וחיות בית ומאפשרות לנו לחזור לשגרת חיים תקינה במינימום זמן.
  • הדברה אלקטרומגנטית היא נושא מעניין במיוחד, כשבאמצעות שימוש בפולסים אלקטרומגנטיים, שירות איכותי של הדברת מזיקים יודע להרחיק את המזיקים השונים מבלי להרוג אותם ומבלי להשפיע כלל על חיי בני האדם בבית.
  • הדברה מונעת היא תחום שבעבר לא הייתה מודעות אליו, והמצב משתנה. בעבר היינו מדבירים רק לאחר שנפגע הבית ממזיקים שונים, וכיום ברור שהדברה איכותית היא כזו שמתבצעת תקופתית עוד לפני שהבית נפגע. בצורה כזו אנחנו מבטיחים רצף עקבי של חיים נקיים ממזיקים.

כשאנחנו פונים לשירות הדברה אנחנו צריכים לוודא שהגישה שננקטת איתנו היא גישה חדשנית ואיכותית

כשאנחנו פונים לשירות של הדברת מזיקים, אנחנו צריכים לדעת בוודאות מלאה שהגישה שננקטת איתנו היא גישה שמנתחת היטב את השירות שנחוץ לנו ובוחרת באופציה המתאימה לנו ביותר, כולל האופציות החדשניות והמתקדמות ביותר. על איכות החיים שלנו פשוט אסור להתפשר.