טיפים לבחירת אייפון שמתאים לדרישות שלך

עידן הטלפון החכם שינה פחות או יותר את כל ההרגלים שלנו, מבני אדם שמשתמשים במכשיר הטלפון לצרכי התקשרות עם אדם אחר, הפכנו לבני אדם שכמעט כל עולמם נמצא בטלפון החכם, מי פחות ומי יותר. כמו כל טכנולוגיה חדשה גם הטלפון החכם הביא עמו דברים טובים ומצד שני הרגלים בעייתיים אולם, התפקיד של כל אחד מאתנו הוא להחליט כיצד להשתמש בטכנולוגיה. במאמר הבא אני מבקש להתמקד במכשירי האייפון למיניהם מכיוון שניתן לומר שחברת אפל אחראית יותר מכל חברה אחרת למהפכת הטלפון החכם ומחשבי כף היד.

ממשק משתמש ששינה את העולם

חברת אפל בניהולו של סטיב ג'ובס שהלך לעולמו הפכה להיות סמל לחשיבה מחוץ לקופסא, סמל לאיכות וסמל לטכנולוגיות מתקדמות. ממשק המשתמש שפיתחה עבור מכשירי הטלפון ומחשבי כף היד שלה הפך לשם דבר, ולסטנדרט בזכות יכולתו להפוך את השימוש במכשירים סופר מתקדמים לפשוט וידידותי עבור כל משתמש ללא תלות בגילו. תנועת דפדוף המסך כל כך פשוטה וגאונית שקשה לנו כבר לחשוב איך ניתן היה להשתמש במסכים בלעדיה וזו אולי אחת הסיבות המרכזיות לכך שכל כך הרבה אנשים לא מוכנים לוותר על האייפון ומעדיפים אותו על פני כל מכשיר חכם אחר – מערכת ההפעלה הייחודית והנוחה כל כך.

כיצד לבחור אייפון חדש?

לאחר שהחלטתם שהטלפון היחיד שאתם רוצים הוא אייפון אתם נדרשים להחליט איזה מכשיר אייפון מתאים לכם. מבחינת המראה החיצוני של האייפון אין הרבה הבדל בין מכשיר אחד לשני אולם, קיימים כמובן הבדלים בפונקציות ובמפרט הטכני שמציע כל מכשיר, בכמות הזיכרון שלו, במספר הליבות של לוח האם, בגודל המסך ובנפח האחסון. אלמנט נוסף שהפך חשוב מאוד עבור חלק נכבד מהמשתמשים הוא איכות המצלמה המובנית במכשיר מלפנים ומאחור. אז לפני שאתם רוכשים אייפון חדש חשבו מהם האלמנטים החשובים לכם במכשיר ורק אז חפשו את הדגם המדויק לכם, זה שיגרום לכם לחייך.

דגמים בולטים

אייפון 13 מיני – לחובבי הטלפונים הקומפקטיים יותר שאינם מעוניינים במסך תצוגה גדול מידי שתופס מקום ביד או בתיק, זה כנראה הדגם שלכם. מסך בגודל 5.2 אינץ הנחשב לקטן יחסית בעל רזולוציה טובה, 128 ג'יגה בביט זיכרון, מצלמה ברזולוציה של 12 מגה פיקסל ובקיצור מכשיר נוח למשתמשים קלים שלא מוותרים על אייפון.

אייפון 13  256 ג'גה בייט – דגם חדיש בעל זיכרון מעובה, מסך 6.1 אינץ עמיד למים, מעבד בעל 6 ליבות, תוכנת זיהוי פנים מובנית, מצלמה קדמית 12 מגה פיקסל ועוד שתיים אחוריות 12 מגה פיקסל כל אחת. טלפון שמיועד למי שדורש מעט יותר מהטלפון החכם שלו.

אייפון 13 פרומקס – אחת מספינות הדגל של אייפון הכולל מפרט חזק במיוחד, נפח אחסון פנימי 256 ג'יגה בייט, ליבת אקסה קור, עמיד במים, מסך 6.7 אינץ גדול במיוחד, 3 מצלמות ראשיות 12 מגה פיקסל כל אחת ומצלמה משנית 12 מגה פיקסל, רמקולים סטריאו, זיהוי פנים מובנה. ללא ספק דגם למביני עניין.

מה הופך את האייפון 13 פרומקס לכל כך אהוב?

האייפון 13 פרומקס הוא לא עוד טלפון חכם ומה שהופך אותו לחריג בקטע טוב הם הדברים הבאים –

כנראה שהדבר המרכזי שהופך את הטלפון הזה למיוחד זו המצלמה שמוציאה פשוט תמונות מושלמות, החלק הראשי שלה כולל 3 מצלמות 12 מגה פיקסל עם צמצם רחב מאוד ומייצב תמונה אופטי. זו מצלמת טלפוטו 77 מ"מ לזום כפול 3 ומצלמה נוספת של 12 מגה פיקסל עם עדשה רחבה של 13 מ"מ.

מעבר למצלמה מדובר במעבד פרי פתוחה של אפל הנחשב לחזק ואמין במיוחד 6 ג'יגה, אליו נוסף נפח אחסון שיכול להגיע עד 1 טרה. מדובר במכשיר מאוד מהיר ויציב, ההורדות מהירות והטענת המשחקים חלקה, טלפון למי שיודע להעריך.

לא סתם אייפון

לא סתם דבקה באייפון תדמית החדשנות והאמינות ומגוון דגמי האייפונים בקונפיגורציות השונות מוכיחים זאת מידי יום. נכון, האייפון הוא מכשיר טלפון יקר כמעט בכל דגמיו אך למי שמחפש חדשנות, אמינות ותפיסה מעט שונה של מערכת הפעלה אני ממליץ רק על אייפון.

 

 

טייטל: טיפים לבחירת אייפון שמתאים לדרישות שלך – שם האתר

דיסקריפשיין: כיצד לבחור אייפון חדש, מה חשוב לבדוק מבין הדגמים הבולטים? היכנסו לסקירת האייפון החדש אייפון 13 פרומקס ותוכלו לבחור בקלות את האייפון הבא שלכם