משחקים לקבוצות גדולות ופעילויות מבריקות

אם אתם מתכננים יום כיף או יום גיבוש לחברה, כדאי שתכינו משחקים לקבוצות גדולות שיהיו מועדפים על העובדים שלכם, ושהוכחו כיעילים שוב ושוב. הם עובדים היטב כאשר יש לכם קבוצה בגודל של עשרה עד 25 אנשים. אבל מה אם אתם מתכננים יום גיבוש לכל הסניפים של החברה ומתוכננים להגיע הרבה יותר משתתפים?

קשה לערב את כולם בשיחה, ולכן אתם זקוקים לפעילויות משחקים לקבוצות גדולות שמתאימות לגודל של עד מאה אנשים ויותר, ועדיין להניב תוצאות בצורה יעילה. בדרך כלל, קל לבצע פעילויות אלה במקביל בקבוצות קטנות יותר, וקבוצות יכולות לארגן את עצמן בקלות, כך שאינכם צריכים להכפיל את עצמכם בתפקיד המנחה.

אז לא תזיק לכם קצת עזרה

הנה כמה משחקים לקבוצות גדולות או פעילויות יעילות שתוכלו להעביר באירועים שלכם, והם מסווגים להשגת המטרות הבאות:

  • משחקי חברה לגיבוש.
  • משחקי גיבוש לעובדים.
  • ומשחקי חברה למבוגרים.

בין אם אתם מנהלים כנס גדול, סדנה קבוצתית גדולה או מארגנים יום כיף אסטרטגי, תוכלו למצוא השראה מועילה בטכניקות הבאות של משחקים לקבוצות גדולות.

טורניר אבן נייר ומספריים

זוהי אנרגיה מהנה ורועשת המבוססת על המשחק הידוע "אבן, נייר ומספריים" – עם טוויסט: השחקנים המפסידים הופכים לחובבי הזוכים, ככל שהזוכה מתקדם לסיבוב הבא. זה נמשך עד עימות אחרון עם שני שחקים והמון מעודדים!

בשיטה זו, המשתתפים עובדים יחד במסגרת משחקי חברה לגיבוש של שבירת הקרח כדי ליצור שיתוף פעולה גלוי ופורה, מוזר ולעתים קרובות מצחיק. התהליך באמת עוזר לבסס את הביטחון היצירתי של הקבוצה ולבנות יכולת לעבוד יחד כקבוצה גדולה.

משחקי גיבוש לעובדים להעמקת ההיכרות

משחקים לקבוצות גדולות, או משחקי חברה למבוגרים, עוזרים לעובדים להכיר זה את זה באמצעות מערך של שאלות שהם יוצרים בעצמם. הפעילות גורמת למשתתפים להסתובב ולהיפגש זה עם זה אחד על אחד. 

אלו הם משחקי גיבוש לעובדים שמתגלים כשימושיים בשלבים המוקדמים של פיתוח צוותים, ועוזרים לקבוצות להתחבר, במיוחד אם הם עובדים בסניפים שונים.

אתגר המרשמלו

הקבוצות צריכות לבנות את המגדל הגבוה ביותר מתוך סט מרכיבים: ספגטי, סרט נייר, ומחרוזת. הבניין צריך לעמוד בפני עצמו ולשאת משקל של מרשמלו. זהו תרגיל נהדר לעבודות צוות אינטנסיביות, תקשורת קבוצתית ואיתור סגנונות מנהיגות.

טכנולוגיית חלל פתוח

משחקי חברה למבוגרים, שכוללים טכנולוגיית חלל פתוח, מצוינים לערב מגוון רחב של בעלי עניין בפתרון בעיה מורכבת באופן של ארגון עצמי. המשתתפים יוצרים את סדר היום בעצמם סביב נושא המיקוד של האירוע.

עולם הקפה

המתודולוגיה העולמית של קפה היא תהליך מובנה וגמיש של שיחה, אירוח ודיאלוג. זוהי פעילות שמתאימה היטב כשמתכננים משחקים לקבוצות גדולות, כשהמשתתפים מארגנים את עצמם וחוקרים סט של נושאים או שאלות רלוונטיות לשיחה, ומסתובבים סביב שולחנות של משתתפים שעוסקים בנושאים שונים, במתכונת של בית קפה.