ניקוי ספות בד – למה  מומלץ לעשות בכל תקופה

ניקוי ספות בד

ניקוי ספות בד

בשנים האחרונות ניתן לראות שספות בד החליפו את מקומן של ספות העור הוותיקות. ספות בד משוות לבית מראה צעיר יותר ורענן ומספקות מעין תחושה של ביתיות וינטג'ית מסוימת. אין ספק שהמראה שלהן ייחודי ונעים מאוד לעין בניגוד לספות העור ששיוו לבית מראה בוגר וישן יותר, אך היתרון המשמעותי של ספות העור לא קיים גם בספות הבד והוא הניקיון. אין ספק שספות בד הן מורכבות יותר לניקוי, אף שעל פניו נראה שלא אמורה להיות כל בעיה כיוון שעם קצת מים הכול יכול לרדת. אך לא כך הדבר.

טעויות נפוצות בניקוי ספות בד.

כאשר אנו חושבים על ניקוי סלון בד הדבר נראה לנו פשוט וקל אך הנה לפניכם כמה טעויות נפוצות שעלולות ללכלך את הסלון יותר מאשר לנקות אותו.

  • הטעות הראשונה היא שימוש במים, כאשר אנו רואים כתם על הספה הנטייה הראשונה שלנו היא לקחת מעט מים ואיתם לנקות את הכתם, אך בפועל מה שיקרה הוא שעל הספה יישאר לנו כעת כתם גדול, או גרוע מזה המים עלולים ליצור עובש בספה, לכן מומלץ להשתמש בסמרטוט לח.
  • שפשוף – גם זוהי נטייה טבעית שלנו, אנו חושבים שברגע שנשפשף את הכתם הוא יוסר אך למעשה שפשוף עלול רק להגדיל את הכתם או לגרום לו לחדור פנימה אל עומק סיבי הספה, לכן חשוב מאוד להימנע משפשוף הכתם.
  • סוגי חומרים- לעיתים אנו עושים בחירה של חומרים שאינם מתאימים לסוג הבד ממנו הספות שלנו עשויות, חשוב שנקפיד לבחור חומרים איכותיים שלא יהרסו לנו את הבד. על מנת לדעת מהו החומר הטוב ביותר עבורכם רצוי לבדוק במעמד הקנייה מהו סוג הבד ממנו עשויה הספה שלכם.

טיפים לניקוי ספות

הטיפ החשוב ביותר שתוכלו להיעזר בו על מנת לשמור על הספות שלכם נקיות הוא כמובן ניקוי בו ברגע. כלומר, ברגע בו נוצר הכתם לנקות אותו באופן מידי, כאשר אנו עושים זאת הכתם לא מספיק עדיין להיכנס אל עומק הסיבים של הספה ולכן יהיה מאוד קל לנקות אותו. דבר נוסף שרצוי מאוד להקפיד עליו הוא ניקיון שוטף, כלומר אחת לתקופה מסוימת להקפיד לנקות את הספות כך הלכלוך לא יצטבר ויהיה קל יותר לנקות את הספות. במידה וזה לא מספיק הדבר המומלץ ביותר הוא להיעזר בשירות מקצועי של ניקוי ספות בד שיעזור לכם להחזיר את הספה שלכם למצב בו היא הייתה כאשר קניתם אותה.

ניקוי מקצועי

אצלנו בחברת בר תוכלו למצוא שירות של ניקוי ספות בד מקצועי שיגרום לכם לחשוב שהזמן פשוט חזר אחורה. יש לנו ניסיון של מעל 50 שנים העוזר לנו להבדיל ולדעת איזה סוג ניקוי יתאים באופן המדויק ביותר לכל ספה. בין אם מדובר בניקוי יבש, ניקוי בקיטור, ניקוי בקצף או ניקוי בבועות גז אנו נדע מה תהיה הבחירה המוצלחת ביותר עבורכם ועבור הספה שלכם.